İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Artvin Ses Yolcuyu Rahatsız Etme Ve Sataşma

Artvin Ses Yolcuyu Rahatsız Etme Ve Sataşma

50'li yaşlarında bir hanımefendi, muavinin her geçişinde sürtmesinden rahatsız olarak uyarıyor fakat muavin ona "işim gereği bu olabilir" diyor. Ve özür dilemiyor. Rahatsız olan hanımefendiye bu sefer daha yetkili biri gelerek "ben buradan geçerken sana sürtsem ne olur" diyerek atarla geliyor. Şimdi soruyorum hanımefendi annesi olsa, rahatsız olduğunu belittiği halde "sürtsem ne olur" diye artislik yapsalar siz ne yapardınız? Artvin Ses yetkililerini aradım, durumu izah ettim, garip karşıladılar ve personellerini aradılar bana dönerek hanımefendiyi yani Annemi hatalı göstermeye çalıştılar. Yok geç binmiş araca. Her geç binene taciz mi ediliyor? O hanımefendi kendi yerinde bir genç kız olabileceğini düşünerek size haddinizi bildirmiş ve şikayetçi olmuştur. Bu terbiyesizliği yapanların cezalandırılmasını istiyoruz. Eğer saygın bir şirketseniz bu olayın suçlularını aranızdan ayıklarsınız.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget