İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Foto Meral Giresun İade Edilmeyen Param, Personel Saygısızlığı

Foto Meral Giresun İade Edilmeyen Param, Personel Saygısızlığı

Foto Meral Giresun'da randevuyu iptal etmek ve bana kapora olduğu belirtilmeyen, makbuzu verilmeyen verdiğim paramı almaya gittim. "Randevuyu iptal etmek istediğimi ve paramı geri almak istediğimi" söyledim. Bana "parayı veremeyeceğini kapora olduğunu" söyledi. Bende "bana kapora demediniz bir miktar para verin dediniz bende fazla verdim kapora olduğunu bilseydim bu kadar vermezdim, kaporanın yandığını bende biliyorum" dedim. O zaman "randevuyu iptal edin" dedim, bana "randevu iptal olmaz ancak ölürsen iptal ederiz" şeklinde tehdit edici bir şekilde konuştu. Bende bunun üzerine "siz benim elimden hakkımı alıyorsunuz" dedim, bana "evet alıyorum" dedi ve o sırada içeriden birisi bir şiddetle üstüme yürüyerek bana bağırmaya başladı, diğer adam da bana el kol hareketleri yapmaya devam ediyor. İki erkek tarafından bir psikolojik şiddete maruz kaldım, eğer ortamı terk etmeseydim fiziksel şiddete dönüşebilirdi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget