İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Modül Değişimi.

D-Smart Modül Değişimi.

D Smart'a yaklaşık 8 ay önce abone oldum abone olurken hem servis görevlilerine hem de müşteri hizmetleri yetkisine cihaz yerine modül istediğimi belirttim, ancak kuruluma gelen servis görevlisi tarafıma şu anda modül bulunmadığını cihaz ile bağlantımı yapıp daha sonra ücretiz olarak modül ile cihazımı değiştireceğini beyan etti. Bende buna istinaden 24 aylık sözleşmeyi imzaladım. Bağlantı yapıldıktan sonra yaklaşık 2 ay cihaz ile modülün değiştirmek için defalarca servis ve müşteri hizmetlerini aradım ama nafile, şuan halan cihazı kullanamadığımdan dolayı tekrar değişim talep ettiğimde cihaz ile modülü değiştirebileceklerini ancak değişim tarihinde yeni bir sözleşme imzalamam gerektiğini beyan ettiler. Bende değişimin bu kadar gecikme nedenin servis ve kendilerinin olduğunu yeni sözleşme imzalamayacağımı beyan ettim. D-Smart oyunların peşini bırak. Biz seni bırakacağız yoksa.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget