İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

ServisPoint Evrakta Usulsüzlük ve Arızalı Ürüne Müdahale Edilmeden Geri Gönderme.

ServisPoint Evrakta Usulsüzlük ve Arızalı Ürüne Müdahale Edilmeden Geri Gönderme.

S/n 601-7885-090B15070**** seri numaralı ana kartımı yaklaşık 2,5 ay önce ana kartı almış olduğum firma aracılığı ile ServisPoint e gönderdim, gönderiden 10 gün sonra servise ana kartım ile alakalı bilgi istediğimi ilettiğimde mekaniksel olarak Bios entegresi değiştirilmiştir yanıtını aldım ürünüm elime ulaştığında servis kağıdında "sadece Bios güncellemesi yapılmış Windows ortamında test edilmiştir" ibaresi mevcuttu. Bu durumu ikinci bir mail ile servise bildirdiğimde gene Bios entegresi değiştiğini söylediler lakin ana kartım 1 gün çalıştıktan sonra 2. gün gene aynı sorunu vermeye başladı ve bilgisayarım açılmadı, akabinde ana kartı aldığım firma ile iletişime geçtim çünkü ServisPoint'in usulsüz evrak düzenlediği gibi usulsüz iş yaparak, daha doğrusu iş yapmayarak ana kartımı olduğu gibi geri göndermişlerdi, şu an ürünüm hala ServisPoint'te.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget