İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Haksız Faturalandırması.

Vodafone Net Haksız Faturalandırması.

Ben 2 yıl boyunca Vodafone Net kullanıcısıydım. 2 yıl boyunca 49,90 TL aylık fatura ödedim. Bu süre bittiğinde tekrar sözleşmem Şubat ayında yenilenerek ilk 2 ay ücretsiz diğer kalan aylarda ise 55 TL sabit ücret üzerinden anlaşmam sağlanmıştır. Fakat bu ay bana gelen fatura miktarı 83 TL'dir. Müşteri Hizmetlerini her aradığımda sistemde 55 TL olarak gözüktüğünü bana özel indirim sağlandığını yani benim haklı durumda olduğumu söylemişlerdir. Fakat bu ay ki fatura tutarım olan 83 TL'ye itiraz ettiğimde genel müdürlükten itirazım her defasında reddedilmiştir. Sizden bütün konuşmalarımın dinlenmesini istiyorum. Özellikle 2 Şubat 2017 20:55 tarihli Y*** Bey ile yaptığım görüşmemin dinlenilmesini istiyorum. Aksi halde hattımın tamamen kapatılmasını istiyorum. Çünkü bu müşteri kandırmak ve haksız kazanç sağlamaktan başka bir şey değildir. En kısa zamanda olumlu dönüşlerinizi bekliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget