İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Müşteri Hizmetlerine Ulaşamıyorum Faturam Fazla Geldi

Vodafone Müşteri Hizmetlerine Ulaşamıyorum Faturam Fazla Geldi

Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne ulaşmak imkansız. Bu ay faturam fazla geldi ve detaylı bilgi almak için karşımda kimseyi bulamıyorum. Müşteri hizmetlerini arıyorum. Müşteri temsilcisine bağlamıyor. Böyle sıkıntılı bir müşteri hizmetleri olamaz!

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget