Türk Telekom firmasını seçtiğim için çok pişmanım. Taşıma işlemi için günlerdir çözüm bulunamadı. Ekipler randevu saati veriyor ama randevu saatinden çok önce gelip gidiyor. Şaşkınlık içindeyim bu kadar büyük bir firma nasıl bu kadar amatörce çalışıyor. Bu denli büyük yatırımlarda keşke birazda müşteri memnuniyetine de önem verilebilseydi.
Yorum Gönder