Ford Courier aracımın plastik aksamı (tamponlar, yan çıtalar, aynalar) ile gövde rengi arasında bariz renk tonu farkı var. Çoğu aracında da var bu sorun. Bu tam anlamıyla bir üretim problemi. Ayrıca aracın içindeki ön gösterge panelinin malzemesinden ötürü sürekli çıtırtı sesi çıkarması da cabası. Hadi sesi geçtim (ki Doblo da bile böyle bir şey yok) renk farkı tam bir problem. Reklamın iyisi kötüsü olmaz ama bu tam anlamıyla kötü bir reklam.
Yorum Gönder