Osmanbey Bambi mağazasına uğradım. Şimdi ayakkabının üzerinde yazan fiyattan fazla çıktı kasada. Kasada bulunan mağaza sorumlusu kasada çıkan fiyattan almamız gerektiğini, istemezsek almadan gidebileceğimizi söyledi. Normalde tüketici olarak satın almak istediğim ürünün üzerindeki fiyattan alma gibi bir hakkım varken nasıl böyle basit bir tutum içine girebiliyor Bambi.Yazık ayakkabının üstündeki fiyattan alma hakkımız olduğunu söyleyince de "bizden kesiliyor onun farkı" dedi. Ee yani? Müşteri hizmetleri aradık. Onlar bile "mağazadaki çocuklardan kesilmesine razıysanız yardımcı olabilirim" dedi. Bu nasıl bir duygu nasıl bir açıklama. Bu kadar düşmüş olamazlar...
Yorum Gönder