Ben Türk Telekom kontörlü sabit hat kullanıyorum, paketim vardı 25 TL karşılığında tanımladığım fakat 2 ay lira yüklemeyince paketimi iptal etmişler bana bilgilendirme mesajı göndermeden. Bende haberim olmadan paketim yenilensin diye 25 TL yükledim ve sonrasında da internete girdiğim gibi ekte de sunduğum üzere 2,35 MB internet kullanım karşılığında 24,5 TL ücret kesmişler. Bu resmen haksızlıktır.https://i. Hizliresim.com/j8ZPPn. Jpg.
Yorum Gönder