İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pttcell Faturamızı Yatırıyoruz Ve Bizden 1 TL Ücret Alınıyor...

Pttcell Faturamızı Yatırıyoruz Ve Bizden 1 TL Ücret Alınıyor...

Yıllardır Pttcell abonesiyiz. Fakat şu durumu daha dün rastgele öğrenmiş bulunuyoruz. PTT şubesinde PTT faturamızı yatırıyoruz ve bizden 1 TL ücret alınıyor? Kendi hattınızın ücretini kendi merkezinize yatırıyoruz ve bizden artı ücret alınması ne demek oluyor? Ve bu konuda bize bilgi verilmiyor? Makbuzu inceleyince kendimiz fark ettik. Bir de şubedeki eleman dalga geçer gibi bizi Türk Telekom'a gönderiyor. Hem sıra beklemezmişiz hem de artı ücret yokmuş. ! Bu nasıl bir terbiyesizlik? 1 seneden fazladır aboneyiz ve bize bilgi verilmeden alınan paraların geri ödemesini istiyorum! En kısa zamanda cevap bekliyorum!

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget