Gazi Hastanesi'nden 16 Mayıs günü diyetisyen için randevu istedim, telefondaki bayan önce kan tahlillerimin yapılması gerektiğini, daha sonra tahlil sonuçları gelince diyetisyene gidebileceğimi söyleyip 10.40 dahiliye randevusu verip 13.40 diyetisyen randevusu verdi. 17 Mayıs 10.40 dahiliye randevum için geldiğimde numara alıp 15 kişi beklememden bahsetmiyorum bile 2 numaralı gişedeki arkadaş bana diyetisyen randevusu verdi. Telefondaki Gazi Hastanesi çalışanı olan randevu oluşturmakla görevlendirilen bayanın bilmediğini, doğrusunun bu şekilde olduğunu söyledi. Şimdi yarım saattir bekliyor olmama mı işten izinli olarak gelmiş olduğum için strese girmeme mi yoksa Gazi Hastanesi'nin devlet hastanesine dönmesine mi üzüleyim?
Yorum Gönder