2 Mayıs salı günü saat 12:13'de 11 D* **0 plakalı aracımla Bursa Selçukgazi tüneli çıkışı Bursa kuzey gişeleri 4 numaralı gişede HGS sisteminde bakiye olmadığı gerekçesi ile tarafımdan 4.5 TL ücret alınmıştır. Ancak hesabımı kontrol ettiğimde 78,65 TL bakiye bulunduğunu görmekteyim. Konu ile ilgili [email protected]/* */ mailine 3 Mayıs tarihinde bir mail atmıştım ancak tarafıma bir dönüş olmamıştır. Konu hakkında inandırıcı bir açıklama beklemekteyim.
Yorum Gönder