11 önce almış olduğum iPhone 6 telefonumda donukluk dokunmatik, konuşurken kesilme gibi şikayetlerimi zorlu AVM'de ki Apple götürdüm ve hiçbir şekilde ilgilenmediler. Güya insiyatif kullanmışlar. Bu durum çözülemez kadar gerekirse Tüketici Hakları mahkemesine dava açacağım!
Yorum Gönder