Ariston marka buzdolabımız ile sorun yaşıyoruz. 1 yıl içinde (16.05.2016) ve (06.05.2017) tarihlerinde 2 kez aynı arızayı vermesine rağmen her defasında ücret ödedik. Sözleşmede (bakım ve onarım hizmeti ile ilgili olarak bir yıl içinde aynı arızanın tekrarı halinde herhangi bir ücret alınmaz) ilk gelen servis (0***1 a** bey 220 TL) vidaları takmadan gitmiş. İkinci servis (0*** i*** bey 180 TL) işe dolabın parçaları çıkarırken kırdı. 3 gündür bekliyoruz tatmin edici bir bilgilendirme yapılmadı. Defalarca kendisini aramamıza rağmen sadece SMS ile yoğun olduğunu mutlaka geleceğim yazdı. Üstelik dolabımızın parçaları hala ortada bekliyor. Her iki servis ile çağrı merkezi aracılığı ile iletişim kurduk. (0 232 2742530) ortada duran dolabın toplanıp acilen mağduriyetimizin giderilmesini ve namınıza hizmet veren servis ve elemanlarınızın değerlendirilmesini istiyorum.
Yorum Gönder