Artı Servis'e cihaz gönderiyorum kayıt yapmadan cihazı iade ediyorlar. Kafalarına göre, sorumsuzluk diz boyu. Telefon acıyorum telefonda cevap alamıyorum. Apple servis kalitesi yoktur normal özel servisten hiçbir farkı yok.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder