ETS Tur ile KKTC'den bir otelden eşim ve bir bebeğimle rezervasyon + shuttle satın almıştık. Uçaktan indik ve hemen problemler başladı. ETS adımızı bildirmediği için bizi servise almadılar. Biz uykusu olan ve aç bir bebekle sıcakta servis beklemek zorunda kaldık. Saatlerce beklemenin ardından şu anda servise binmeyi umuyoruz. 4-5 saatimiz boşa gitti. Bugün boşuna gelmiş olduk. Umarım otele bugün gidebiliriz. Bugünümüzü havaalanında geçirmenin zararını acaba kim nasıl telafi edebilir? Bir daha ETS'nin kapısından geçmem.
Yorum Gönder