Mert Optik Buyaka mağazasından 2500 TL olduğu söylenen marka bir gözlüğü 1.150 TL'ye B*** adlı satıcıdan aldım ancak AVM dışına çıktığımda gözlüğün sol camında nokta fark ettim, müşteri hizmetlerini aradım keza mağazaya ulaşımı sadece bu kanaldan yaptırtıyorlar. B** isimli kişiye durumu anlattım, dilediğiniz gibi kullanın cam siparişi veriyorum dedim defolu gözlüğü satmış bana. Ardından 2 ay geçti aradım dedim ki camlar nerede 2 ay oldu aaa o kadar oldu mu diyor mahalleden top arkadaşım bugün yarın gelir ilgileniyorum dedi, tabi ortada yok. Sonra müşteri hizmetlerini aradım B** adlı kadınla görüştüm rahatsız oldu sanırım haksız kazanç sağlayıcı mağduru olmamdan beni arayacağını söyledi ve iki lafı bir araya getiremeyen bir adama dönüş yaptırdı, gözlüğü satanın yıllık izinde olduğunu söyledi sonra tepem atınca beni diğer kişi arasın diye tepki gösterdim kadın bana kaydı dinledim yardımcı olacağım diyor.
Yorum Gönder