Vodafone kendi resmi web sitesinde Vodafone Net'e talep gönderilemiyor. Sitede bir hata var, buna rağmen talebimi Vodafone yazıp konunun Vodafone Net olduğunu yazdım. 17.05.2017 13:17 arayan müşteri temsilcisi kendisinin yetkili kişiye aktaracağını söyleyip beni IVR sistem telesekretere aktardı. Yaklaşık 5 dakika önce de Vodafone'dan bayan bir müşteri temsilcisi aramıştı diğer talebim için. Kurumsal bir firmanın çağrı merkezi çalışanları bu kadar mı vasıfsız olur, bu kadar mı eğitimsiz olur?
Yorum Gönder