Didim şubesinden aldığım granit benzeri tencere ocakta kayıyor. Yaptığım çorba devrilince tehlikenin boyutunu fark ettim. Asla kullanmam mümkün değil. Beğenerek aldığım bir ürün olduğu için belgeleri atmış bulunuyorum. Mağaza çalışanlarından H** hanım iade istediğimde beni yalancılıkla suçladı. Bu ürünle ilgili hiç şikayet yok dedi. Tencerenin inceleneceğini bana haber vereceklerini söyledi. Tencereyi 12 Mayıs'ta mağazaya bıraktım. Diğer çalışan G** hanım mağaza sorumlusunun 14 Mayıs'ta mağazada olacağını o zaman gelin dedi. O gün gittim haber yoktu. 2 gün sonra yine gittim bu kez de benden belge istediler o belgeyle incelemeye göndereceklerini söylediler.H** hanım size iyilik yapayım bu belgeyi ayarlarım dedi. Beni 4 gün oyalamaları, konuya çok olumsuz yaklaşmaları,beni küçük düşürmeleri kabul edilemez.İnceleme sonucu hiç önemli değil o tencereyi asla kullanamam tehlikeli.
Yorum Gönder