Vodafone'da mobil ödeme ac yazıp 7878'e gönderdiğimde bana gelen mesajda "değerli abonemiz mevcut aboneliğiniz mobil ödeme servisi için gerekli koşulları sağlamaktadır" diyor. 0542 542 00 00'dan müşteri hizmetlerini en az 30 kere aradım ama sağ olsunlar ezberden konuştukları robot oldukları düşünmekten üretmekten araştırmaktan yoksun oldukları için efendim bir sorun görünmüyor hattınız açık demektedirler. Şikayette bildirdim dönen olmadı. Müşteri temsilcisi dediğiniz şahıs çözüm üretir sorunu anlamaya çalışır araştırır gerekli desteği alır sorarım size mobil ödemeyi neden yapamıyorum? hattımı değiştirmem mi lazım? faturam mı yüksek geldi? yeni mi tarife değiştirdim süre mi beklemem lazım ne yapmam lazım? bana bilgi vereceklerine robotik bir şekilde hattınız açıktır bir problem görünmemektedir efendim demektedirler. Bu kadar basit bir sorunu çözemeyen sebebini bilemeyen Vodafone'a yazıklar olsun.
Yorum Gönder