İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

iPhone Apple Care Türkiye İle Yaşanan Sorun

iPhone Apple Care Türkiye İle Yaşanan Sorun

Apple Care 28 Nisan günü görüşme yaptım. Telefonumda arıza olduğu için ne yapmam gerekiyor diye benden arıza raporu istediler, gönderdim. Bana sıfır kutulu cihaz başvurusu yapılacağını söylediler. Başvurum gerçekleşti beklemeye başladım. 15 gün boyunca defalarca aradım başvurumla ilgili benden telefon seçimi adres, T.C. numaram istendi. Ben telefonu beklerken son gün öğrendim ki işlemini 5 Apple Care çalışanı başlatmamış beni oyalamışlar. Ben telefon beklerken olayın çok ayrı olduğunu öğrendim. Şikayet etmek istedim müdürleriyle görüştüm, bana şikayetimin gereği yapılacağı söylendi. Bende "inanmıyorum size hep oyaladınız" dedim "bununla ilgili baba herhangi mail ya da belge gönderin" dedim. Bana "böyle bir şey olmadığı" söylendi. Bugünde şikayet dosyasının oluştuğu aslında takip edebileceğimi öğrendim. Sesimin ulaştığı her yere şikayet edeceğim. İnsanlarla alay ediyorlar.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget