Red 10 tarifesi kullanıyordum Vodafone Tempo beni arayarak "hiçbir ücret ödemeden aynı tarifenizi 45 TL'ye kullanmak ister misiniz" diye kabul ettikten sonra "84 TL cayma bedeli" geldi, gelmeyeceğini söylemişlerdi, aradım ödeyin fatura çıkmayacak dediler, tekrar çıktı faturayı ödedim arayan olmadı, tekrar aradım kaçıncı kez dosya oluşturdular 9 ile 15 gün içinde arayacaklarını söylediler 2 ay olacak neredeyse arayan soran yok! 45 TL'den fazla ödemezsiniz demişlerdi 53 TL geliyor fatura hiç kimse doğru düzgün bilgi vermiyor, her biri farklı bir şey söylüyor tamamen saçmalık! Neredeyse diğer kesim tarihim gelecek ve halen bekliyorum sorunumun çok acil çözülmesini istiyorum,aramaktan sıkıldım aynı şeyleri her aradığımda anlatıyorum baştan Genel Müdürlüğü arıyorum ulaşamıyorum.
Yorum Gönder