Deichmann'dan 09.04.2017 tarihinde 23 Nisan gösterisinde giymesi için oğluma spor ayakkabısı aldım. Gösteriye kadar da giydirmedim,23 Nisan dan sonra da devamlı giymemesine rağmen üzerinde beyazlaşmalar oldu, topuk kısmın da da deformasyonlar var çocuk artık giymek istemediğini ayakkabısından uyandığını söyledi, ben de Mayıs 9 da mağazaya götürdüm inceleneceğini söylediler. Dün firmanın kendi hatalarının olmadığını söylediğini söylediler! Ya benim anlamadığım 15 gün giyilmeyen ayakkabı nasıl böyle olur, ben bu ayakkabıyı ne yapacağım?
Yorum Gönder