Yurt dışına çıkar çıkmaz Vodafone müşteri hizmetleriyle bir görüşme yaptım. Sesli yanıt servisi bana 30 SMS, 30 Dakika arama ve 100 mb interneti 12.90 TL'ye hattıma tanımlayabileceğimi, onaylamak istersem 1'e basmamı söyledi. 1'e bastığımda bu paketin hattıma zaten tanımlı olduğu söylendi. Ben de kapattım telefonu. Zaten 5-6 saat süren yurt dışı seyahatimde 3 tane fotoğraf 2 tane WhatsApp iletisi kullandım internet olarak fakat sınırdan çıkar çıkmaz bana yurt dışında 350 TL'lik internet kullandığım söylendi. Durumu izah ettiğimde siz müşteri hizmetleriyle hiç görüşmemişsiniz dendi. Ben de nasıl böyle bir şey olabileceğini sorguladım çünkü sınırdan geçer geçmez arama yapmıştım. Fakat hiçbir şekilde bunu ispatlayamayacağım ve 60 liralık tarifemde bana gelen 545 TL faturayı ödemek zorunda olduğum söylendi. Ne yapmam lazım bilmiyorum böyle bir haksızlık üstüne o faturayı ödemek de istemiyorum.
Yorum Gönder