iPhone 7 Plus telefon kullanıyorum ve Vodafone Red abonesiyim. Hattımda sistemsel bir sorun var. SMS' ler bazen gelmiyor bazen de geç geliyor. Telefonum açıkken bile bana ulaşılamıyor. Vodafone Red müşteri hizmetlerini aradım sim kartımı değişeceğini söylendi. 2 hafta beklememe rağmen ne beni ardılar ne de nano sim kart yolladılar. Defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen geri dönüş olmadı. Acilen tarafıma ücretsiz sim kart gönderilmesini aksi halde hattımı taahhütlerimi iptal edip tek taraflı kapatmanızı istiyorum. Yeter artık.
Yorum Gönder