Askerlik nedeniyle Vodafone hattımın asker hattı ile değiştirilmesini talep ettim. Diğer operatörlerde asker hattının olmasına rağmen Vodafone'da bu hizmetin sunulmadığı iletildi. Cihaz taksitimi ödeyeceğimi ancak kullanamayacağım hattın tarife ücretini ödemek istemediğimi mail ile bildirdim. 17.05.2017 arayan bayan müşteri temsilcisi gönderdiğim yazıyı okumamış konuyu bilmeden arıyor. Konuyu anlatmama rağmen bir an önce hattı kapatmaya çalışır gibi geçiştiriyor. Yetkilisi ile görüşmek istediğimde böyle bir işlem olmadığını söylüyor. Yapılan çağrılar kayıt altında ise, firma yöneticilerinin çağrıyı dinlemelerini isterdim. Skandal resmen kurumsallık ile alakası yok. Onca zaman bireysel ve şirket hatlarını kullandık bundan sonraki süreçte kesinlikle ne önerir ne de kullanırım. Vodafone çağrı merkezi zaman kaybı personeller eğitimsiz, çözüm odaklılığı sıfır. Firma sanırım eğitmenleri vasıfsız işe alıyor.
Yorum Gönder