İsteğim dışında bir servise aboneliğim yapılıyor. İnternet'te gezinirken yapıldığını düşünüyorum. Servisi kesinlikle kullanmıyorum ve bunu 12 saat bile olmadan iptali için gerekli girişimleri yapıp iptal ediyorum. Teyidi için müşteri hizmetleriyle görüşüyorum. Ücret iadesini gerçekleştiremeyeceklerini söylüyorlar. Para iadesinin belki fatura kesildikten sonra müşteri memnuniyeti açısından değerlendirip yapılabileceği bilgisini alıyorum. 6502 tüketicini korunması kanununun iade hakkı neden uygulanmıyor? Bu servisin ücreti 1000 TL ya da daha büyük bir meblağ olsa ne olacak? Vodafone şikayet yapmıyorum çünkü daha önce şikayette bulunmuştum. Şikayet sonrası pazartesi günleri verdikleri hediyeleri 3/1 oranında azalttılar nedenini sorduğumda ise tamamen tesadüf dediler. Taktir müşterilerin.
Yorum Gönder