09.02.2017 tarihinde Vatan Bilgisayar Bodrum şubesinden satın aldığım 5.150 TL'değerinde toplama bilgisayarın parçalarının arıza yapması sebebi ile 14.04.2017 tarihinde Vatan Bilgisayar Bodrum mağazasına 4 adet OEM parça teslim ettim. 3 adet OEM parça yasal süre içerisinde geldi. Ancak 59******755 servis numarası ile teslim ettiğim Asus Geforce GTX1060 strix 6 GB gGDDR5 Nvidia ekran kartı ürünümün son durumunu öğrenebilmek için Bodrum mağazasını 15.05.2017 tarihinde aradım. Ürünün kutu içeriğine fatura koymayı unuttukları için ürün işlemsiz firmadan geri gelmiş ve 12.05.2017 tarihinde unuttukları faturayı kutu içeriğine koyarak tekrar göndermişler. Personel hatası sonucunda mağduriyet yaşıyorum. Ürünün 20 iş günü yasal tamir süresi dolmuştur. Yeni almış olduğum parçaların arızalanmış olduğu yetmiyormuş gibi, bir de süre olarak bekletilerek mağdur oluyorum. Merkez şikayetlerle ilgilenmiyor...
Yorum Gönder