U.S Polo'nun Boyner'de ki reyonundan hediye olarak bir mont aldım. Mont'un ilk giymede dirseklerindeki aksesuar amaçlı yapılan yama söküldü, bunu üzerine ürünü aldığım Meydan Boyner'e götürdüm. Ürün incelenmek üzere U.S Polo'ya gönderildi. Boyner'de ki görevlilerle sürekli olarak irtibat halinde olup ürünü özürlü'de olsa istediğimi kendi imkanlarımla yaptıracağımı hediye aldığım kişiye tekrar vereceğimi ürünü kaybetmek istemediğimi, hediye aldığım kişinin ürünü çok beğendiğini söyledim. Meydan Boyner ile bu konuda irtibat halinde olduğum halde ürün tarafıma gönderilmedi U.S Polo'dan hiçbir şekilde dönüş bilgilendirme olmaksızın direk zaman aşımı diye hediye çeki ile durum kapatıldı. Meydan Boyner'de ki müşteri temsilcileri ürünü istediğim konusunda görüşme yazışma vs. yaptılar. Buna rağmen U.S Polo ürünü imha edildi bilgisi verdi. Merkezlerini aradığımda da yardımcı olan olmadı. Tam bir problem.
Yorum Gönder