Adıyaman içinde ev değişikliğinden dolayı 10.04.2017 de 1792561*** hizmet numarası ile başvurmuş olduğumuz nakil işlemi sebebini bilmediğimiz hiçbir şekilde bilgilendirilmediğimiz bir durumda 38 gün geçmesine rağmen gerçekleştirilemedi. Defalarca Adıyaman Telekom Müdürlüğüne gitmemiz ya da çağrı merkezini aramamız bizi herhangi bir sonuca ulaştırmadı. "O zaman iptal edelim" diyoruz "taahhüdünüz var" diyorlar. "Peki neyi bekliyoruz" diyoruz cevap vermiyorlar. Artık iyice bıktık ve bunaldık bu durumdan. İnternet üzerinden yapmamız gereken işlerimizi yapamıyoruz Çok mağdur olduk. Nereye kadar ulaşabilirsek her yere yapacağız şikayetimizi. Umarım ivedilikle tarafımıza dönüş olur.
Yorum Gönder