Araba hasar kaydı için bilgilendirme ücretini haksız yere aldıklarını düşünüyorum. Araç sorgusunda ücretli olduğu belirtilmiyor. Araç detayına girilirse 7 TL ücret alındığını söylüyorlar. Buraya kadar her şey normal ama bu sayfaya 5661 numaralı mesaj atım ücretini söylemiyorlar. Her sorgudan 6 TL alınıyor. Ayrıntıya gidilirse 7 TL ekstradan alınıyor. Müşteri hizmetlerine sordum bunun böyle olduğunu ısrarla söyledi. Mesaj ücretli ise neden baştan yazmıyor? İnsanları mağdur ediyorlar. Fatura geldiğinde 2 katına çıkmış. Müşteri hizmetleri günlük bu konu hakkında birçok şikayetin olduğunu söylüyor. Ne hikmetse mağdur yine biz. Yorumu size bırakıyorum.
Yorum Gönder