İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Mesajlardan Ekstra Ücret Alınması

Türk Telekom Mesajlardan Ekstra Ücret Alınması

Araba hasar kaydı için bilgilendirme ücretini haksız yere aldıklarını düşünüyorum. Araç sorgusunda ücretli olduğu belirtilmiyor. Araç detayına girilirse 7 TL ücret alındığını söylüyorlar. Buraya kadar her şey normal ama bu sayfaya 5661 numaralı mesaj atım ücretini söylemiyorlar. Her sorgudan 6 TL alınıyor. Ayrıntıya gidilirse 7 TL ekstradan alınıyor. Müşteri hizmetlerine sordum bunun böyle olduğunu ısrarla söyledi. Mesaj ücretli ise neden baştan yazmıyor? İnsanları mağdur ediyorlar. Fatura geldiğinde 2 katına çıkmış. Müşteri hizmetleri günlük bu konu hakkında birçok şikayetin olduğunu söylüyor. Ne hikmetse mağdur yine biz. Yorumu size bırakıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget