İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Faturasızdan Faturalıya Geçme Talebime Dönüş Yok...

Türk Telekom Faturasızdan Faturalıya Geçme Talebime Dönüş Yok...

9 Mayıs'ta telefonuma gelen mesaja istinaden 1000 dakika, 1000 SMS, 8 GB duran paketli faturasızdan faturalıya geçiş için talepte bulundum. Ancak hiçbir şekilde dönüş yapılmadı, 2 kez müşteri hizmetlerini aramama rağmen arkadaşlar size dönüş yapacaktır. Buradan başvurunuzu onaylayamıyoruz dediler. Bu mesajdan 10 gün önce müşteri hizmetlerini arayarak aynı işlemi başlattım ve onayladım. Paketim bitti geçiş olacağından dolayı TL yüklemiyorum. İlla TL mi yüklemem gerekiyor işlemin onaylanması için? Size 12 ay müşteriniz olacağınıza dair taahhüt vermeme rağmen işlemi yapmak için bir çabanız yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget