İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 14 TL Neyin Parası?

Türk Telekom 14 TL Neyin Parası?

Ailece 15 GB paketini kullanıyorum annemi bu pakete dahil ettim. 50 kuruşluk borç için tutup telefonu görüşmeye kapattılar 12 TL açma kapama parası öde açılacak dediler. Nisan 2017'de yatırdım sordum müşteri temsilcisine bak borç kalmadı değil mi diye yok kalmadı dedi. Sonra mayıs ayı yani bu ay tesadüfen girdim baktım borcu var 14 TL'yine aradım dediler hat yine kapanmış onun parası o 12 TL'yi zamanında ödemediğiniz için tekrardan hat kapanmış ondan dediler, bende soruyorum ey Telekom kapalı olan hattı tekrar nasıl kapattın? o 12 TL bizim suçumuz ya 14 TL neyin parası? 14 TL'yi ödedim ama siz yine borç çıkaracaksınız biliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget