Nike Beni Hatalı Buldu Nike mağazasından aldığım ayakkabı bir ay içinde önü açıldı. Yapışkanlarından koptu incelemeye gönderdiğim ayakkabıyı kullanıcı hatası bularak beni mağdur ettiler. Bu durumdan şikayetçiyim. Tiny 03:44:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: Nike Şikayetler
Yorum Gönder