16.05.2017 tarihinde Ngiysem sitesinden alışveriş yaptım sipariş kodum gönderildi. Sabah üyeliğimden sipariş takibi yapayım dedim, ne göreyim "üyeliğiniz bulunmamaktadır" dedi. Başka bir üyelik oluşturdum ve bana SMS ile gönderilen sipariş kodunu yazdım, ancak "sipariş kaydı bulunamamaktadır" diye bir ibareyle karşılaştım. Firma yorumları cidden ürkütücü banka kartımı hemen kapattırdım. Bu derece şikayeti olan bir firmanın acilen yasaklanması ve kapatılması gerekmektedir, çünkü yetkililer gerçekten ilgisiz ve saygısızca konuşmayı ilke edinmişlerdir. Kısaca muhatap bulamadığınız bir şirketin var olması kaliteli iş yapanların da önünü kesmektedir.
Yorum Gönder