Ya yeminle aldığıma alacağıma bin pişman ettiniz. Bu Kitapyurdu.com kadar değişik bir site görmedim. Bir numara paylaşmışlar sürekli mesai saatleri dışında. Bir kargo ile. Anlaşmışlar evde olduğum halde evde değil girmişler sisteme. Madem evde değilim neden kağıt koyuyorsunuz kapıya? Koyamazlar ki çünkü ben hep evdeyim, onlar hiç gelmedi. Ne genel müdürlük, ne bölge müdürü ne de müşteri hizmetleri çözüm bulmadı. Bir de parayı kartla peşin ödedim. İade faturası kesmişler sisteme. Bir de teslimat yapıldı yazmışlar nasıl bir şirketsiniz?
Yorum Gönder