21 Nisan günü 2 çocuğumun içinde olduğu ve oğlumun kullandığı arabayı virajdan dönerken fark etmeyerek üstüne kırması sonucu oğlum sürücüyü uyarmış ve sonrasında otobüsteki şoför ve muavinin oğluma tepki göstererek otobüsü üstlerine sürmüş ve korkutmuşlar. Oğlumun resmini çektiğini görünce hızla el kol hareketi yaparak uzaklaşmışlardır bu şoförlerin bu firmaya yakışmadığı, ayrıca firmayı aradığımızda da şikayetimizi kimse kayda almayarak amatör bir yaklaşım göstermişlerdir.
Yorum Gönder