HTC Desire 830 markalı telefonu 2 ay önce aldım, 4 gün sonra aşırı ısınma, internete bağlanırken kapanma, klavye tuşlarının takılı kalması gibi şikayetlerle aldığım bayiiye geri getirdim. Biraz kullanın yeni telefon bir şey olmaz deyip geri gönderdiler beni. Tekrar aynı şikayet ile iki hafta önce gittim garantiye giden telefon bugün geri gelmiş hiçbir onarım yapılmamış sadece fonksiyon testi yapılmış! Sorunlu bir markasınız her yerde bunu dile getireceğim!
Yorum Gönder