Güvenerek ve evime yakın olması dolayısı ile; Ford firmasının ayıplı aracından dolayı vermiş olduğu 1/1 araç değişimi için seçmiş olduğum Şentürkler Ford bayideki, arkadaşların; 1/1 aynı özelliklerde değişim olacak diye uzun süre görüşmelerimize/yazışmalarımıza/incelemelerimize rağmen; eksik özellikte araç teslimi tam bir fiyaskodur. Bu derece, araçların detaylarını bilmeyen insanlarla çalışmak çok zor maalesef. Ben hala neredeyse ufak bir ev bedeli vermiş olduğum; özelliklerini, özenerek/diğer ticari araçlardan farklı detaylara sahip olması dolayısı ve markaya olan güvenle almış olduğum aracımı, eksik özelliklerle kullanmak zorunda bırakılmaktayım. Acilen mağduriyetimin giderilmesi konusunda; Ford firmasına ve bayisi Şentürkler Oto'ya; güven tazelemeleri konusunda bir fırsat daha vermek istiyorum.
Yorum Gönder