İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Doğa Buket Saygısız Bir İşletme Nasıl Olur?

Doğa Buket Saygısız Bir İşletme Nasıl Olur?

Bodrumda Doğa Buket adlı çiçek firmasına anneler gününden bir gün önce telefon açıp 2 adet sipariş vereceğimizi ve ertesi gün orada olacağına dair teyit aldık. İnternetten 2 adet sipariş verdik. Ertesi gün yanı anneler gününde saat 13 e kadar iletileceğini iletselerde saat 13'te hala çiçek falan yoktu. Tekrar telefon açtık vesaire ancak akşam çiçeği ilettiler ama bu sefer de 1 tane. Diğer çiçek yok. Tabi ki 10'larca kez telefon falan beceremediler. Paramızı geri istedik. Telefonlar suratımıza kapatılmaya başladı, başkasına açtırmaya başladılar. Özür falan hak getire. Terbiyesizlik diz boyu. Her işletme hata yapar telafi eder veya edemez ama herkes terbiyeli olmak zorunda. Kimse müşteriye bu şekilde davranamaz. Parayı da geri vermemezlik yapamaz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget