Almış olduğum çok kısa sürede deforme olmuştur, Firma tamir ettireceğini söyleyip yapılan tamir neticesinde hatanın düzeltilemediğini gördüm, mağaza müdürü "böyle bir süre kullanın sonra bir daha ki gelişinizde iade edersiniz" diyerek sonraki gelişimde de bu ayakkabılar kötü kullanılmış yapabileceğimiz bir şey yoktur demek suretiyle tekrar tamir ettireyim diyerek yaklaşık 2 aydır uğraşmaktayım (İstinyePark AVM Derimod).
Yorum Gönder