Beko bulaşık makinesi aldık bir buçuk sene öncesinde garantisi dolmamasına rağmen bozuldu, yetkili servise haber verdik daha gelmeden telefonda ücretli olduğunu gelirlerse ücret alacaklarını beyan ettiler, geldiklerinde ben yanlarında değildim telefonda servis görevlisiyle konuştuğumda "sizi şikayet edeceğim" dedim kendisi "etmeyin tamam bizim istediğimiz değil biraz daha düşüğü olsun" dedi. Sinirlenip telefonu kapadım fakat evde bulunanlardan 150₺ ücret almışlar ve karşılığında ne bir fatura, ne bir evrak vermişler bu konuyu gerekli her türlü platformda dile getireceğimden emin olabilirsiniz sloganınıza yani dünya markası olma özelliğinize yakışmıyor...
Yorum Gönder