05.05.2017 tarihinde gece saatlerinde yüksek ateşle kızımı acile götürdüm acil Dr. H**bey akciğer filmi çekip antibiyotik verdi ve 1 hafta kullanmamızı söyledi. 1 hafta antibiyotik kullandıktan sonra ertesi gün tekrar yüksek ateşle 14.05.2017 tarihinde saat 05:00 sularında yine acile gittik serviste Dr. K***hanım vardı, çocuğumuzda bir çok hastalık sayarak kan tahlili, akciğer filmi ve sinüzit filmi istedi hepsini yaptık ve sonuç olarak bize bir reçete yazarak gönderdi. Gün içerinde reçeteyi eczaneden almaya gittiğimde SGK onayı olmadığı için alamadım. Tekrar hastaneye gittim reçeteyi onaylatmak için ancak acil servisinde bulunan Dr. H***Bey yazılan reçetenin uygun olmadığını yazılan iğnenin ağır yatan hastaya yazılan bir iğne olduğunu söyledi. Bunun üzerine reçeteyi onaylatmadım aynı gün kızımı tekrar hastaneye getirmek zorunda kaldık. Dr. H***bey, Dr. K**Hanım'ın saydığı hiçbir hastalığın kızımda olmadığını, akciğer filminin temiz olduğunu kulaklarında iltihap olmadığını söyledi ve yeni bir reçete yazdı. Kısacası: K***Hanımın yanlış yaklaşımı bize birçok tetkikin gereksiz yere yaptırması, yaptırdığı kan tahlili kağıdına bile bakmaması, kızıma ağır iğneleri vermesi yasak olduğu halde ve günümüzü ziyan etmesi sebebi ile şikayetçiyim.
Yorum Gönder