Daha öncesinde yalnizca ev tlf hattimizi kapattirmak icin basvurdugumuz telekom, telefon hattini kapattigi esnada ayni zamanda internetimizi de kesti. Bu magduriyet akabinde 28.11.2016 interneti de kapatma karari aldik ve basvuru talebinde bulunduk. Ürün kapatma islemlerinin (internet) baslamis olmasina ragmen 10 gündür herhangi olumlu bir sonuc alamadik. Türk Telekom ürünümüzü tamemen kapatmadigindan dolayi baska bir saglayicidan da internet hizmeti alamadigimiz icin magdur olduk. Hem haksiz yere internetimiz kesiliyor hem de yapilmis olan bu haksizliktan dolayi almis oldugumuz karar dogrultusunda internetimiz iptal edilmiyor. Iptalin gerceklesmesi icin gerekli sureyi musteri hizm. sordugumuzda her seferinde farkli bir sey duyuyoruz. İlk olarak 2-7 gun icerisinde kesilecek dendi. Sonrasinda da 7-10 gün dendi. Bugun tam olarak 10. gun ve hala herhangi bir islem yapilmadi. Sorunun ivedilikle cozulmesi gerekiyor aksi takdirde hukuki yollara basvuracağım.
Yorum Gönder