İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kia Şentürkler Bursa Müşteri Yanıltması.

Kia Sportage aracımı mars arada basmadığı için servise götürdüm, ilk götürdüğümde 125 TL'ye family kart satıp kartın açılması için 10 gün bekledim, 10 gün sonra family kart karşılığında 3 gün ücretsiz yedek araç alıp aracı servise bıraktım, burada mars çalışıyor deyip yürüyen akşamında parça değişikliği yapacağız deyip 800 TL istediler, ok deyip aracı 3 gün bekledim, aldığım hafta mars yine basmadı bu sefer çekiciyle aracı göndermek zorunda kaldım, ustayı arayıp sorduğumda hatayı bulamıyoruz motoru açacağız dediler motoru açıp bakacaklar problem belli olmasa da açacaklar, aynı şekilde toplamayacağız revizyon yapacağız 10.000 TL istediler! Dedim problem motorda değilse ki değil bulamıyoruz deneyeceğiz dediler, aracı toplayın motoru da ellemeyin dedim, gerçek ustaların olduğu bir yere çektirdim aracı, aracın enjektörlerinde sıkıntı olduğunu öğrendim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget