İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net'te Bağlantı Sorunu.

Ben yaklaşık 9-10 ay önce Vodafone'den internet bağlattım, ilk 2 hafta sorun yaşamadım. Sonrasında bağlantı kopmalarım başladı. Onlarca kez müşteri hizmetlerini aradım. Her defasında teknik ekip gelip ana santral kontrol edilip gidildi. Sorunumu çözemediler. Müşteri hizmetlerini aradığımda yaptıkları ayar sonucunda 2 hafta düzelme yaşadım. 2 hafta sonra tekrar aynı sorunları yaşamaya başladım. Tekrar müşteri hizmetlerini arayarak sorunun çözülmesini istedim. Modeme bir ayar yaptılar ve bundan sonra sorun yaşamayacağımı söylediler. Bende mutlu şekilde telefonu kapattım. 15-20 gün yine sorun yaşamadım. Böyle böyle bugüne geldim. Bugün yeter artık dedim müşteri hizmetlerini aradım. Bana dediler ki; modeminizi test için en yakın Vodafone bayisine gidin, modeminiz test edilsin ve bize dönüş yapılsın dediler. En yakın bayiye gittim, bizlik değil dediler gönderdiler. En az 200 kez aradım bugüne kadar müşteri hizmetlerini.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget