İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

QNB Finansbank Tekrar Parama El Konularak, EFT İşlemi Müşteri Temsilcisini Aramama Rağmen Yapılmadı.

Finansbank Enpara, 22.12.2016 tarihinde 16,31 de yaptığım EFT için güvenlik aramasını 16.45 'e kadar yapmayınca, uyarmak için müşteri temsilcisini aradım ve 17.00 den sonra karşı bankadan günlük faiz alamayacağımı belirttim. Güvenlik birimi tarafından acil aranmamı söyledim. Güvenlik birimi saat 17.10 da EFT yapmamdan 41 dakika sonra beni aradı. Finansbank'ın acil anlayışı budur. 17.10 'da arandığımda da bu saatte EFT yapmamın bana faiz getirmeyeceğini söyleyerek EFT 'mi iptalini istedim. Uyarmama rağmen parama QNB Finansbank Enpara el koymuş karşı bankaya paramı yollamayarak faiz almamı engellemiştir. Daha önce de bana ulaşamadıklarını belirterek EFT'mi yapmamışlardır. O zaman ise zararımın karşılanacağı söylendi ve hiçbir şey yapılmadı. BDDK'ya da bununla ilgili şikayette bulunacağım. Sonrasında Tüketici Hakem Heyeti ve Asliye Hukuk Mahkemesi'ne başvuracağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget