İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Uygun Tarifeye Aldanmamak Lazımmış!

Öncelikle uzun süredir kullandığım hattımı tarife dolayısıyla kapatmak için çağrı merkezi ile görüşme yaptım ancak 05.12 tarihinde müşteri temsilciniz beni aradı ve kapatmam için yeni bir tarife önerdi. Tarifenin tutarının 23 TL olduğunu söyledi (Bursasporcell) Bursasporlu olmama rağmen bu tarifeye beni geçirdi. Nasıl bir sistemse artık? Bugün bana mesaj geldi ve mesajda ''data tarifeniz kapsamında paket dışı internet kullanımınız 42 TL'ye ulaşmıştır. Bana bu şekilde bir aşım olduğunda ne kadar geleceği veya aşım olduğununda otomatik kapanıp kapanmayacağı hiçbir bilgi verilmedi. Bilgi verilse dahi 42 TL olana kadar bilgi verilmiyor. Bugün aradığım s** hanım ise hiçbir şekilde yardımcı olamadı. Sistemim arızalandı tekrar arayın dedi kapattı. Sistemi arızalanıyor ama ben tekrar arıyorum, neden? Gün itibariyle ilgili kurum ve kuruluşlara şikayetimi bildirip hattımı kapatacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget