İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Fiyatuygun.com 'dan Dava Mesajı Geldi.

Ürün sipariş ettim. 3 gün süresi var diye ürün gelmedi. 4.gün (akşam) aradım ve dedim ki benim şehir dışına çıkmam gerekiyor, bekledim kargonuzu fakat gelmedi. Ben evde olmayacağım o yüzden siparişi iptal edin. Bayan bana dedi ki ürünü alamazsanız bize geri döner, bir sorun olmaz dedi. Üzerinden 10-15 gün geçti bana mesaj kargonuzu 1 saat sonra almazsanız avukat... Numaranız ve hat sahibi adına dava açacak diye. 20 TL için dava açıyorlar ve onu geç ben bildirdiğim halde bana sorun olmaz dediler. Böyle bir şey için bana dava açmaları çok anlamsız. Bu hakkı nasıl buluyorlar? Kargoyu almazsanız dava açacağız diye bana 1 saat önceden yazıyorlar anca. Bu yaptıklarını kendime saygısızlık olarak görüyorum. Ben arayıp haber veriyorum, firmayı önemsediğim için. Bu saatten sonra asla alışveriş yapmam o siteden ve bana dava açılırsa aynı şekilde dava açacağımı belirtmek istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget